Otelimiz

Kalite

Kalite
  • ·       Maximum misafir memnuniyeti
  • ·       Çalışanlarımıza ekip ruhunun aşılanması
  • ·       Kaliteli hizmet için ; EĞİTİM
  • ·       Ürün ve Hizmetlerimizde aksaklık çıktıktan sonra düzeltmek yerine aksaklık çıkmadan önce gerekli tedbirleri alarak, sorun yaşanmasını önlemek.
  • ·       Teknolojideki gelişmeleri ve yenilikleri takip etmek
  • ·       Uluslar arası kabul görmüş hijyen ve sanitasyon standartlarında üretim ve sunum yapmaya özen göstermek
  • ·       Ürün ve hizmet niteliklerini, müşteri istek ve ihtiyaçlarına göre belirleyerek, her zaman müşteri memnuniyeti sağlamak

Palm Wings Beach Resort’te Kalite

Palm Wings’te kaliteli servis bir sistemdir.

  • ·       Otelimizin misafirine vereceği hizmetlere dair bir “vaad”i vardır.
  • ·       Palm Wings, ekibini bu vaadi yerine getirebilmesi için eğitir, destekler.
  • ·       Palm wings, vaadini yerine getirip getiremediğini misafirlerine sorar, değerlendirir, duyduklarını mutlulukla dinler, hatalarından ders çıkartır, düzeltir.
  • ·       Palm Wings ekibine sorar, sonuçları paylaşır.
Kalite Politikamız

Misafirlerimizin tatillerini güvenli, huzurlu, konforlu ve eğlenceli geçirmelerini sağlayıp onlara güvenli gıda sunarak, memnuniyetleri ve şikâyetleri ile ilgilenmek ve geri bildirimde bulunmak, çevremize önem vermek ve bununla birlikte iş yeri çalışan güvenliği için de dikkat etmektir.

VİZYONUMUZ

Hizmet alanımızda kalite, fiyat ve memnuniyeti en uygun noktada birleştirmek

MİSYONUMUZ

Misafirlerimizi yaşamın stresli yanlarından uzaklaştırıp, onlara güzel bir dünyanın pencerelerini açmak.

Temel Değerlerimiz:

 

Güvenilirlik ve Saygınlık, kaliteli hizmet, Misafir memnuniyeti, Güler yüzlülük

Palm Wings Didim © 2014 Copyright Tüm Hakları Saklıdır
Altinkum Mah. Mehtap Cad. 94. Sok. No:21 Didim / Turkey +90 256 813 76 38 - +90 256 813 83 63 - info.didim@palmwings.com.tr
Penin Sula